poniedziałek, 13 stycznia 2014

Żabka Kumka

Cześć Wszystkim!

Jestem żabka Kumka (kum, kum). Moja mamusia mówi, że jestem "pozytywnie zakręcona". Nie do końca wiem, co to znaczy, ale myślę, że to coś bardzo fajnego!
Jestem drugą już maskotką wydzierganą przez "mamusię" - i wiem, że będzie nas duuużo więcej (bo mamusia bardzo lubi nas robić!).



Jestem z mięciutkiego akrylu, a w brzuszku mam taką gąbeczkę pociętą na malutkie kawałeczki (tata ciął tą gąbkę nożyczkami!), jestem mocno zszyta (więc się nie będę pruła!). Nie jestem zbyt duża - mam tylko 9 centymetrów długości i 14 centymetrów w najszerszym miejscu (razem z łapkami), ale i tak wszyscy ci, którzy mnie widzieli mówią, że jestem super fajna!

Opis wykonania żabki znajdziesz tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze :-)