poniedziałek, 13 stycznia 2014

Miś Teodor

Cześć Wszystkim!

Jestem Miś Teodor i jestem pierwszą maskotką jaką stworzyła moja "mama". Mam przyjemność być pionierem w maskotkowym temacie.Wiem, że jestem może trochę niezgrabny i ciut niekształtny, jednak jestem przecież maskotką - a dla maskotki najważniejsze jest aby miała możliwość bycia najlepszym przyjacielem i powiernikiem dla fajnego dzieciaka.


Jestem wykonany z akrylu - ale nie takiego zwykłego - tylko z takiego z atestem dla dzieci. Wypełniony jestem kawałeczkami gąbki - dzięki czemu jestem mięciutki i można mnie prać. Jestem pozszywany bardzo mocnymi nićmi więc jestem bardzo trwały.
Moja "mama" mówi, że jestem piękny - a to znaczy, że jestem piękny!
Już wkrótce pojawią się nowe maskotki i nie będę sam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze :-)