piątek, 17 stycznia 2014

Piesek Błękitek

Cześć Wszystkim!

Jestem Błękitek i moja mamusia wydziergała mnie, żebym wiernie bronił swojego stada maskotek amigurumi (choć nie tylko).


Jestem akrylowy i mięciutki, jednak niech nie zwiedzie Was mój słodki wygląd - w chwilach, kiedy moja rodzina będzie zagrożona - będę jej bronił ile wystarczy mi sił!
I muszę się Wam do czegoś przyznać - mam przyjaciela! Moim przyjacielem został Miś Tęczowy. Często siedzimy sobie razem i rozmawiamy o wszystkim i o niczym. A czasami nie mówimy nic - tylko cieszymy się swoją obecnością.
Mamusia mówi, że czasami właśnie tak zachowują się prawdziwi przyjaciele - nie muszą nic mówić - rozumieją się bez słów.
A czy Wy macie takiego przyjaciela?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze :-)