czwartek, 19 czerwca 2014

Zawieszka sowa + schemat



Przedstawiam Wam sowę - mądrą głowę. Ptak kojarzony z mądrością życiową - posiadany w domu (np. w formie zawieszki) przynosi szczęście i pomyślność.
Ja swoją wykonałam z włóczki DMC nr 10, szydełkiem 0,75. Usztywniana dość mocnym krochmalem na zimno. Można ją oprawić również w koło (dostępne w pasmanteriach) i wtedy nie musimy jej usztywniać.

Schemat znalazłam dość dawno temu na jednej z rosyjskich stron poświęconych szydełkowaniu. Zanim się za nią wzięłam "leżakował" na twardym dysku aż do nabrania "mocy urzędowej" :-)


MIŁEGO SZYDEŁKOWANIA :-)

8 komentarzy:

  1. Mania szydełkowania19 czerwca 2014 16:39

    Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, przepiękna sowa !!! Ja dopiero zaczynam przygodę z szydełkiem.... Ale sowa mi się marzy :) Czy mogłabym prosić w wolnej chwili o przetłumaczenie symboli ?? Schematy sprawiają mi jeszcze niejaką trudnosć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przymierzam się do tej sowy.I pewnie też nabierze mocy zanim ją zrobię :)Schemat też znalazłam i skopiowałam z internetu, ale narazie mam pozaczynane inne rzeczy które muszę dokończyć.
    Bardzo podobaja mi się twoje wyroby, sa tak starannie wykonane.
    Pozdrawiam. Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. witam czy jest możliwość aby wykonała Pani za zamówienie taka przepiękną koronkową ozdobę na okno bardzo mi się podoba ozdoba okrągła i sowa.
    Jeżeli jest taka możliwość aby te ozdoby u Pani kupić proszę o kontakt pod adresem: glowackaaga@poczta.fm
    dziękuję pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sowa i jak dumnie się prezentuje. Muszę zrobić coś na ten wzór bo mam już szydełka od https://alewloczka.pl/pl/c/Szydelka/19 i tylko czasami pomysłów brak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłabym gdzieś znaleźć film z tak pięknie zrobiioną sową,niestety ni w ząb nie rozumiem schematów a szydełkowanie tak mnie uspokaja.dziękuję i pozdrawiam serdecznie szydełkujące

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam wszystkich mam pytanie czy znajdę gdzieś na internecie filmik z instruktarzem jak wykonać taką sowę?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :-)