niedziela, 1 marca 2015

Opis jak wykonać misia "Tęczowego"

Pamiętacie Tęczowego misia (tutaj)?


Wreszcie się zebrałam i rozpisałam go krok po kroku. Opis udostępniam w formacie jpeg - co wydaje mi się najwygodniejsze.
Tak więc zaczynamy:


Dobór kolorów pozostawiam Wam - zróbcie go według własnego pomysłu. Ja wyrabiałam końcówki włóczek jakie mi pozostały po innych pracach. Jednak równie dobrze będzie wyglądał jednokolorowy.
Pamiętajcie również, że wielkość misia będzie zależała od grubości włóczki i szydełka.

WAŻNE!!!
Wszelkie zapytania dotyczące zrobienia misia proszę kierować poprzez formularz - pytania dotyczące spraw technicznych zamieszczane w komentarzach będą usuwane!

5 komentarzy:

  1. Jeszcze ze trzy lata i może zrobię takiego Tęczowego Misiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mania szydełkowania1 marca 2015 18:13

    Tylko z pozoru wydaje się trudny - chętnie pomogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie znalazłam!!! szukałam od dawna i już zabieram się do pracy. dziękuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety na takich rzeczach się nie znam i praktycznie cały czas wszystkie zabawki kupuję w sklepach. Aktualnie jak widzę to moim dzieciom bardzo podobają się zabawki figurki https://modino.pl/figurki-zhu-zhu-pets z którymi praktycznie się nie rozstają.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :-)