wtorek, 17 marca 2015

Wielkanocne Jaja

Zabrałam się za jaja. Wreszcie. Kupiłam styropianowe jajka o trzech różnych wielkościach (10, 8 i 7 centymetrów) i postanowiłam zrobić z nich ozdoby świąteczne.

Pierwszy w kolejności został wykorzystany kordonek (nieznanego pochodzenia, bo banderola dawno zaginęła) w kolorze ecru, do tego szydełko 2 mm, bordowa satynowa wstążka (1,2 cm szerokości) i drewniane koraliki. 

Oto efekt:

Jajka obszydełkowałam dość ściśle półsłupkami. Wstążka i kwiatki są przypięte szpilkami aby można było je zdjąć do prania.

Jajeczka te są już u zadowolonej klientki (też szydełkującej). Zapraszam Was przy okazji na jej stronkę: https://pl-pl.facebook.com/pages/Szyde%C5%82kowe-prace-Kariny/275115802694147

A ja zabieram się za kolejne :-)

7 komentarzy:

  1. Piekne sa. Jestem zachwycona bo wyglądaja bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mania szydełkowania17 marca 2015 11:37

    Dziękuję za miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne szydełkowe pisanki:)
    Mamy pytanie techniczne, czy każde okrążenie zaczynasz od oczek łańcuszka czy takim ślimakiem robisz?a jak z włożeniem jajka do środka, pod koniec wsuwasz styropianowe jajko i wtedy konczysz obrabiać? Dziękuję z góry za podpowiedzi, pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mania szydełkowania17 marca 2015 22:35

    Bardzo dziękuję za miłe słowa :-)
    Małgosiu - robię półsłupkami - naokoło, bez łączenia poszczególnych rzędów. Pod koniec wkładam styropianowe jajko i kończę.
    Gdybyś jeszcze potrzebowała pomocy napisz do mnie przez formularz kontaktowy. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te jajka 😊 na szczęście są już moje 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Mania szydełkowania23 marca 2015 21:50

    Karinko - a mnie bardzo cieszy, że Tobie się tak spodobały :-) Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :-)