sobota, 28 marca 2015

Wielkanocnych jajek ciąg dalszy

Bardzo mi się spodobało robienie kolejnych jajek. Pierwsze z nich można zobaczyć tutaj.
Zakupiłam kordonek w kilku kolorach (tutaj) i przez ostatnie dni szydełkowałam kolejne jajka.
Kordonek czeskiej produkcji VSV SCARLET, 100 g, 290 m, szydełko 2 mm i trochę wstążek satynowych o szerokości 1,2 cm oraz szpileczki do przypięcia kwiatków.


Jajka styropianowe kupiłam w trzech wielkościach: 10,8 i 7 cm w sklepie typu "wszystko po 4 zł". Niektóre są ozdobione drewnianymi koralikami (jeżeli akurat miałam odpowiedni kolor), inne kawałkami wstążki. 
Ja jestem nimi zachwycona. A Wam jak się podobają? Który kolor byście wybrały?












5 komentarzy:

  1. Świetna jajka ;) Co do kolorów, to na jeden trudno się zdecydować ;p bardzo mi się podobają bordowe, błękitne z fioletową wstążką i fioletowe z jasną wstążką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białych i wrzosowych już nie ma, znalazły nowe właścicielki 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Mania szydełkowania29 marca 2015 06:35

    Dziękuję Wszystkim za miłe słowa :-)
    Karinko - super, bardzo mnie to cieszy :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :-)