poniedziałek, 26 stycznia 2015

KIEDY NIE SZYDEŁKUJĘ TO ... czyli jak szukać zdjęć w lepszej rozdzielczości.

Szukam wzorów w sieci...

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak można wyszukiwać obrazem w wyszukiwarce GOOGLE. Ja najczęściej z tego korzystam, kiedy schemat jest zbyt małej rozdzielczości i po wydrukowaniu okazuje się niezbyt widoczny. Niestety, nie zawsze to czego szukamy jest dostępne w wyższej rozdzielczości, jednak wyszukiwanie zajmuje tylko chwilkę i myślę, że warto spróbować.

A zatem zaczynamy: najpierw otwieramy stronę główną GOOGLE i klikamy "Grafika",


następnie znaczek aparatu fotograficznego,


później klikamy na "Prześlij obraz" (musi być zapisany wcześniej na dysku),


następnie klikamy na "Przeglądaj":


otwiera się okno i tutaj wskazujemy zdjęcie, jakie chcemy wyszukać:


przez chwilkę trwa przesyłanie obrazu:


i otrzymujemy wyniki. Najpierw widać w jakiej rozdzielczości jest nasz obraz:


a poniżej wyświetlone są strony, na których można znaleźć inne rozdzielczości tego obrazu:


Teraz wystarczy odwiedzić stronę i zapisać zdjęcie.
Powyższy przegląd robiłam w przeglądarce Mozilla Firefox i należy pamiętać, iż w innych przeglądarkach może to wyglądać nieco inaczej. Jednak musimy szukać w Google opcji "wyszukiwanie obrazem", "grafika" lub podobnych określeń.
Powodzenia w poszukiwaniach :-)

6 komentarzy:

  1. O! Nie znałam tego sposobu. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mania szydełkowania1 marca 2015 16:25

    Cieszę się, że mogłam pomóc :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muito bem explicado, obrigada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania szydełkowania9 marca 2016 10:20

      Por favor :-)

      Usuń
  4. Ostatnio tego szukałam na telefonie. Wtedy trzeba znaleźć wersja na komputer czy jakoś tak. Ale przewodnik bardzo czytelny.super!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest to czego mi było potrzeba ;)
    Świetnie, że o tym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :-)