niedziela, 28 czerwca 2015

Zakładka do książki Żaba Marta

Pomysł ten już od dłuższego czasu chodził mi po głowie. Niestety przez brak czasu wciąż odwlekałam wykonanie śmiesznej zakładki do książki.


Żabę robiłam całkowicie z głowy. Inspirowałam się zdjęciem, jakie zobaczyłam dawno temu w internecie. Zależało mi na uzyskaniu efektu "rozgniecionej żaby" i mam nadzieję, że choć trochę mi się to udało.


Marta jest zrobiona z akrylu, szydełkiem 3 mm, głowa i nóżki są wypełnione watoliną.



Mam nadzieję, że się Wam podoba, bo w planach mam kolejne tego typu zakładki :-)

11 komentarzy:

  1. Ładnie to tak zwierzęta męczyć :) A tak serio, to urocza jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania szydełkowania28 czerwca 2015 23:25

      Hi, hi :-) Ale to nie ja - to książka :-) A tak serio, to dziękuję :-)

      Usuń
  2. super pomysł na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania szydełkowania30 czerwca 2015 09:14

      Już mam w głowie pomysły na kolejne :-) Dziękuję za miłe słowa :-)

      Usuń
  3. Boska ŻabuchaP
    Pozdrawiam;)
    http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania szydełkowania11 lipca 2015 23:51

      Dzięki za miłe słowa :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mania szydełkowania5 lutego 2016 11:20

      Dziękuję, fajnie, że się podoba :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze :-)