niedziela, 26 lipca 2015

Bawełniane sukieneczki na wielki powrót

Kochani - wracam! :-)
Po dość długiej nieobecności związanej z podjęciem pracy (huraaaaaaa!!!!!!) wracam i przedstawiam Wam bawełniane sukieneczki dla najmłodszych księżniczek.
Sukienki wydziergałam z bawełny, szydełkiem 5 mm. Przeznaczone są dla maleństw 0 - 3 miesiące.



Jak widzicie zrobiłam dwie wersje kolorystyczne: biała z malinowymi dodatkami i malinowa z białymi dodatkami. 
Tył zapinany jest na drewniany niewielki guziczek.



Przód sukienek ozdobiłam kwiatkiem z akrylowym koralikiem.



Wzór jest bardzo prosty i wyczarowanie takiej sukienki nie zajmuje zbyt wiele czasu - a efekt - oceńcie sami :-)
 
Muszę przyznać, że dzierganie takich małych słodkości podoba mi się coraz bardziej i noszę się z zamiarem (o ile nowa praca mi pozwoli) wykonania jeszcze innych ubranek do strojenia najmłodszych :-)

Sukienki wykonałam według opisu „Easy Baby Sundress2”, który przetłumaczyła Anna Hodura-Jokiel.

11 komentarzy:

  1. Śliczne, dopracowane i słodkie :) gratuluję tak pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania szydełkowania27 lipca 2015 10:26

      Dziękuję za miłe słowa, staram się :-)

      Usuń
  2. Szkoda, że moja córka jest już dużo za duża na takie sukieneczki, ale pamiętam, jak nosiła podobne. Takie sukienki wyglądają uroczo na małych damach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne sukieneczki, chciałabym zrobić takie moim bliźniaczkom ,które urodzą się za miesiąc , ale bez wzoru nie dam rady . Skąd wziąć schemat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania szydełkowania28 września 2016 10:50

      Bardzo proszę o kontakt za pomocą formularza. Pomogę. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. dobry wieczór sukieneczki przepiękne czy byłoby dużym nietaktem prosić o schemat niedawno urodziła moja bratanica mała Jagódkę sukieneczka była by idealnym prezentem pozdrawiam gorąco
    jolanta.k553@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy moglabym prosic o schemat? Sukieneczki cudowne! Chcialabym taka zrobic dla przyszlej siostrzenicy:-) mam opis po angielsku ale boje sie ze cos namieszam:/ moj mail to: aleksandra.zelik@gmail.com z gory dziekuje za kontakt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proszę o podanie dokładnego schematu na pat.rad@wp.pl
    Jestem w trakcie dziergania kompleciku dla córeczki, która urodzi się niebawem...
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :-)