środa, 23 kwietnia 2014

Szydełkowy pierścionek z kokardką


Dzisiaj absolutna nowość - szydełkowy pierścionek - kokardka.
Już dość dawno nosiłam się z zamiarem wydziergania pierścionka, jednak nie za bardzo wiedziałam jak się do tego zabrać. Kupiłam antyalergiczne bazy do pierścionków, klej do metalu dostałam od przyjaciółki i zaczęłam myśleć. 


Pomysł wpadł mi do głowy przedwczoraj i wyszło coś takiego :-) Wykonany jest z metalizowanej włóczki i koralików. Jest dość sztywny, więc nie będzie problemów w trakcie noszenia, że się np. zagnie lub odkształci.


Przyklejony do regulowanej bazy specjalistycznym klejem do metalu - takie rozwiązanie jest trwałe i przede wszystkim bardzo estetyczne - nigdzie nie widać śladów łączenia.
W głowie mam już pomysły na kolejne pierścionki, więc zaglądajcie po więcej. Mile widziane opinie w komentarzach :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze :-)