niedziela, 16 marca 2014

Kaczuszki szydełkowe


Myślicie już o Wielkanocy? Ja powoli już zaczynam i wyszły mi takie kaczuszki :) Pełno jest zajączków, baranków, jajek (ja też je będę robiła) jednak kaczuszek, kurek i kurczaczków jest bardzo mało. A one również są symbolami tych Świąt.


Szukałam w internecie inspiracji na kaczuszki i nic ciekawego nie mogłam znaleźć. Do momentu, kiedy córeczka mojej koleżanki widząc pingwina Milusia (tutaj) powiedziała - O! Kacuska! (tłum: kaczuszka). Już wiedziałam jakie będą moje kaczuszki! Jak żółte pingwinki i muszę przyznać, że są świetne (no, przynajmniej mi się podobają!)


Jak na razie powstały tylko dwie (bo mój nadgarstek wciąż nie chce ze mną współpracować i boli), jednak mam nadzieje, ze po zakończeniu rehabilitacji będę mogła rozpocząć "produkcję".
A Wam przypadły do gustu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze :-)